Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Χωρίς συμβατικό δρομολόγιο με Πειραιά η Σύρος!



   Σε διάστημα μικρότερο του μήνα από το πρόσφατο ατύχημα του  επιβατηγού οχηματαγωγού  SUPER FERRY II στο λιμάνι της Τήνου, ήρθε το ατύχημα του Blue Star Paros και, κυρίως, η στάση της πλοιοκτήτριας εταιρείας, για να επιβεβαιώσει την πλήρη ασυδοσία των εφοπλιστών πάντα με τις ευλογίες των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Την ίδια περίοδο που η κυβέρνηση ετοιμάζει νέο «πακέτο» υπέρ της κερδοφορίας των   εφοπλιστών ( νέες επιδοτήσεις, μείωση της υποχρεωτικής υπηρεσίας από 10 μήνες σε 7 για τα συμβατικά  και από 7 σε 5  για τα ταχύπλοα, μείωση οργανικής σύνθεσης πληρωμάτων, ναυτολόγηση των πληρωμάτων στην εταιρεία και όχι στο πλοίο κ.α. )  οι εφοπλιστές εγκαταλείπουν ολόκληρα νησιά στην τύχη τους π.χ. Φούρνοι, ενώ φτάσαμε στο σημείο η Σύρος να  μείνει χωρίς το συμβατικό τακτικό δρομολόγιο με τον Πειραιά και να αναγκάζονται οι εργαζόμενοι να πληρώνουν εισιτήριο ταχυπλόου. Αντιλαμβάνεται κανείς το μέγεθος της αθλιότητας κυβέρνησης – εφοπλιστών,  όταν υπό αυτές τις συνθήκες, το ταξίδι ενός ατόμου  π.χ. από την Σύρο ή την Σέριφο με επιστροφή για Πειραιά στοιχίζει σχεδόν πέντε ( 5 ) μεροκάματα νεοεισερχόμενου στην εργασία   το ( επιδοτούμενο)  απλό εισιτήριο Νάξος – Σύρος μισό μεροκάματο, ενώ το εισιτήριο με επιστροφή Νίσυρος - Πειραιάς των 14,5 ωρών με φτηνό κρεβάτι  δεκαοχτώ (18)  μεροκάματα ( !!!).
  Δέκα χρόνια μετά την εφαρμογή της πολιτικής της «απελευθέρωσης» της ακτοπλοΐας με τον περίφημο νόμο 2932/01 της τότε κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, «απελευθέρωσης» που πραγματοποιήθηκε σε εφαρμογή του κανονισμού 3577/02 της Ευρ. Ένωσης  και στηρίχτηκε και από την ΝΔ και τον Συνασπισμό,  μαζί με τις τιμές των εισιτηρίων που κατά μέσο όρο σχεδόν πενταπλασιάστηκαν, τις επιδοτήσεις προς τους εφοπλιστές που δεκαπλασιάστηκαν και την εφοπλιστική ασυδοσία που εκτοξεύτηκε  μαζί με τα εφοπλιστικά κέρδη, τελικά μειώθηκαν τα δρομολόγια.
   Η Λαϊκή Συσπείρωση Νοτίου Αιγαίου καλεί όλους τους νησιώτες να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Σήμερα ακόμη, οι εκλεκτοί στην τοπική διοίκηση των κομμάτων του ευρω – μονόδρομου αυτοί ακριβώς που έβαλαν πλάτη να περάσει αυτή η πολιτική , αυτοί που υπόσχονταν ότι «ο ανταγωνισμός θα βελτιώσει τις υπηρεσίες και θα μειώσει τις τιμές» αυτοί ακριβώς «ανησυχούν». Ακόμη περισσότερο ορισμένοι  υποψήφιοι  αιρετοί ( προφανώς οι περισσότερο θρασείς) ζητούν έμμεσα ακόμη μεγαλύτερες επιδοτήσεις για τους εφοπλιστές, ενώ κάποιοι «αριστεροί» από αυτούς ζητούν από το κράτος να αναλάβει τις άγονες γραμμές ( και να αφήσει τις «γόνιμες» στους εφοπλιστές) !  Συγκεκριμένος υποψήφιος της ΝΔ στην Σύρο, υπόσχεται, αν εκλεγεί, να φτιάξει δημοτική ακτοπλοϊκή εταιρία,  προφανώς σε συνέχεια με αυτήν του απερχόμενου νομάρχη  του ΠΑΣΟΚ, ενώ γέφυρες μεταξύ των νησιών, μέχρι σήμερα δεν «τάζει» ακόμη κανείς τους !
       Η Λαϊκή Συσπείρωση Νοτίου Αιγαίου  καλεί τους νησιώτες, και πρώτα από όλους όσους ζουν από την δική τους εργασία και όχι από την εργασία των άλλων, να πιστέψουν ότι έχουμε δικαίωμα να ζήσουμε  καλύτερα. Δεν είναι μοιραία η πολιτική που οδηγεί στην φτώχεια τον λαό και στα αμύθητα κέρδη τους εφοπλιστές και τους άλλους πλουτοκράτες!  Δεν είναι μοιραίο να μας κυβερνούν οι πολιτικοί του ευρω – μονόδρομου και του μνημονίου. Δεν είναι μοιραίο να μας ξεγελούν  οι μασκαρεμένοι σε «ανεξάρτητους αυτοδιοικητικούς» και «αντάρτες» τοπικοί τους αντιπρόσωποι.    
   Μπορούν αυτές οι εκλογές να γίνουν μήνυμα αντεπίθεσης και αγώνα. Μπορούμε  και με την ψήφο μας να απαιτήσουμε καράβια και λιμάνια να γίνουν λαϊκή περιουσία αφού έτσι και αλλιώς φτιάχτηκαν από την  εργασία του λαού. Μπορούμε να απαιτήσουμε τα ναυπηγεία ( που οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ πληρώνουν τους «επενδυτές» για να τα «σώσουν» ( !!!)  να γίνουν λαϊκή περιουσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.