Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΚΕ ΣΥΡΑΣ Επίδοξος σωτήρας του Νεωρίου ο Ρήγας

Κάνουμε ξεκάθαρο στους εργαζόμενους του Νεωρίου αλλά και σε όλους τους Συριανούς ότι το ΚΚΕ εναντιώθηκε στην τροπολογία που κατέθεσε η κυβέρνηση μέσω του κ. Ρήγα, να δοθούν για επισκευή οι δεξαμενές του Πολεμικού Ναυτικού στη Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, ακόμα και αν η απόφαση του ελεγκτικού συνεδρίου είναι αρνητική, καθώς πρόκειται για φωτογραφική ανάθεση σε συγκεκριμένο επιχειρηματία, στον οποίο χορηγείται ζεστό κρατικό χρήμα, που έχει προέλθει από την άγρια φοροληστεία του λαού, στο όνομα της «ανάπτυξης» και της διεξόδου από την κρίση προς όφελος του κεφαλαίου.

Έχει πολύ θράσος ο κ. Ρήγας, βουλευτής και  πρώην υπουργός των κυβερνήσεων των μνημονίων και των βάρβαρων αντεργατικών και  αντιλαϊκών μέτρων, που με πρόσχημα την κρίση ξεπούλησαν γη και ύδωρ στο μεγάλο κεφάλαιο, να εμφανίζεται ως σωτήρας του Νεωρίου, ξεχνώντας μάλλον ότι τόσα χρόνια υπήρξε μέλος αυτών των κυβερνήσεων που με την πολιτική τους απαξίωσαν την Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία της χώρας μας και οι οποίες στηρίζουν και εφαρμόζουν τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης που καταστρέφουν τον παραγωγικό ιστό της χώρας.
Κανένας εργαζόμενος δεν θα πρέπει να θαμπωθεί από τα καθρεφτάκια και της χάντρες του κάθε επίδοξου σωτήρα. Χρειάζεται να γίνει ξεκάθαρο πως τα «δωράκια» της κυβέρνησης στην εργοδοσία δεν θα λύσουν και τα προβλήματα των εργαζομένων, μιας και η απλήρωτη εργασία είναι πια καθεστώς. Αυτή την ανάπτυξη ευαγγελίζεται ο κ. Ρήγας και οι ομοϊδεάτες του, που φέρνει ακόμα περισσότερα κέρδη στο μεγάλο κεφάλαιο και ακόμα χειρότερες συνθήκες εργασίας και ζωής της εργαζόμενους.
Το ΚΚΕ εδώ και πολλά χρόνια έχει ξεκάθαρη θέση για την Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία και την ξέρουν καλά οι εργαζόμενοι. Οριστική λύση μπορεί να υπάρξει μόνο με Ενιαίο, αποκλειστικά Δημόσιο Φορέα Ναυπηγοεπισκευαστικής Βιομηχανίας, ενταγμένο στον κεντρικό – πανεθνικό σχεδιασμό, ο οποίος με την εφαρμογή της ανάλογης κλαδικής πολιτικής μπορεί να συμβάλλει σχεδιασμένα στην κατασκευή, επισκευή και συντήρηση των πλοίων, με επέκταση σε της τομείς των μεταφορών, της εθνικής άμυνας στα πλαίσια των αναγκών της λαϊκής οικονομίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.